“Vanaf de eerste meeting ben ik enthousiast geweest over AVANCE. De medewerkers van AVANCE hebben hard gewerkt op onze locaties. En doen dat met persoonlijke aandacht en toewijding. Is er hulp nodig of zijn er vragen, er kan altijd gebeld worden. Of dat nu ’s ochtends om 8.00 uur is of ‘s avonds om 21.00 uur. Kan gewoon, geen probleem”.
Lees verder:
Dit zeggen relaties over onze VoIP-oplossingen
Monica van Kleef, Customer Service Manager DPD Nederland BV.
Er is nogal wat veranderd de laatste tijd...
Maurice Joosten en Henk Karssen, VoIP specialisten
AVANCE is ISO en NEN gecertificeerd
AVANCE heeft begin 2010 haar certificering voor de ISO 9001 en NEN behaald. Hiermee is AVANCE één van de weinige Nederlandse detachering bureau's
die kwaliteit conform de
internationaal gedragen ISO
kwaliteitseisen kan bieden.
VoIP. Kosten beheren, productiviteit verbeteren.
Bij IP-telefonie, Voice over IP of VoIP is slechts één infrastructuur benodigd. Dit biedt vele voordelen waaronder vereenvoudigd beheer, de mogelijkheid tot beeldtelefonie, minder bekabeling en minder kans op storingen.
U profiteert hierdoor van kostenbesparingen. AVANCE werkt met gebruiksvriendelijke VoIP-oplossingen van Shoretel en Mycrosoft Lync. Wij hebben de juiste knowhow in huis en tonen u dit graag in een vrijblijvende demonstratie.
DPD kiest voor ShoreTel/VoIP
AVANCE voorziet op dit moment alle vestigingen van DPD in Nederland van VoIP met ShoreTel. Na een succesvolle uitrol is de verwachting dat ook de
vestigingen in omringende landen
gaan kiezen voor de ShoreTel
/VoIP oplossing van AVANCE.