“AVANCE is voor ons een betrouwbare, kundige partner die met toewijding en bezieling altijd voor ons klaar staat. ”

Monica van Kleef, Customer Service Manager - DPD Nederland BV.



IP-telefonie met ShoreTel

In de selectieprocedure om een aanbieder voor een telefonie platform te vinden, kwam Henk Karssen van AVANCE ICT Groep Nederland, een presentatie geven over ShoreTel. ShoreTel is een wereldwijde aanbieder van IP-telefonie oplossingen maar ik had nog niet eerder van ze gehoord. Ik stond erg sceptisch tegenover de meeting omdat ik eigenlijk al voorkeur had voor een andere leverancier.


Naarmate de meeting vorderde, werd ik echter steeds enthousiaster. Al mijn vragen werden beantwoord en alles werd uitvoerig gedemonstreerd. ShoreTel bleek precies te zijn, waar ik naar op zoek was voor DPD.


Als je zo’n complex proces in gaat, moet er echter wel een klik zijn met de leverancier. Je moet op ze kunnen vertrouwen. Want het is nogal wat waar je samen aan begint. Een goede samenwerking is essentieel om het project te doen slagen. Je kunt nog zo’n mooi systeem kopen, maar als er geen goede samenwerking is met de leverancier, dan werkt het niet. Je moet die klik hebben.


Met het vervoer van ruim 2 miljoen pakketten per dag via een hecht internationaal netwerk is DPD (Dynamic Parcel Distribution) een van de meest toonaangevende internationale express en pakketdienstverleners in Europa.

Met ruim 500 depots in 40 landen, staan meer dan 22.000 medewerkers en 15.000 voertuigen klaar voor onze 200.000 zakelijke klanten.

In Nederland bestaat DPD uit 9 depots. Dag in dag uit dragen 1.000 deskundige medewerkers op deze depots zorg voor een eenvoudige, snelle en betrouwbare levering van pakketten.

OVER DPD

Je moet die klik hebben

Vanaf de eerste meeting ben ik enthousiast geweest over AVANCE. De medewerkers van AVANCE hebben keihard gewerkt op onze locaties. En doen dat met persoonlijke aandacht en toewijding. Is er hulp nodig of zijn er vragen, er kan altijd gebeld worden. Of dat nu ’s ochtends om 8.00 uur is of ‘s avonds om 21.00 uur. Kan gewoon, geen probleem.


Deze positieve samenwerking heeft zwaar gewogen in de beslissing met dit systeem verder te gaan. We zijn nu met AVANCE bezig met de ECC inrichting. Intern hebben we weinig ruimte om iemand daar voor vrij te spelen. Toen ik Henk laatst aan de telefoon had en hem vroeg of hij iemand had om ons hierbij te komen helpen, heeft hij dat direct geregeld.


AVANCE is voor ons een betrouwbare, kundige partner die met toewijding en bezieling altijd voor ons klaar staat. Samen hebben we de klus geklaard.

1Testimonial-BT.html
1
2Testimonial-RHBM.html
3Testimonial-Hurricane.html
4Testimonial-Van_Wiggen.html

AVANCE ICT Groep Nederland B.V.

(c.) 1991 - 2013

All Rights Reserved

Disclaimer

HOME